Fredagen den 22/5-15 Farsta C, Fynd köp, Praliner :-)

Är en fruktansvärt dålig på att uppdatera för varje dag här över ,så nu får jag ta en tillbaka blick o börja med ett inlägg från Torsdagen o fortsätta dag för dag ..Får se hur långt jag hinner i kväll ..Ska försöka hinna ikapp nu ..Passar på nu när liten är ute med pappa sin o dom andra upptagna med sitt ..

Så då startar vi ..Torsdag Redan !!! Blev en sväng till Farsta C på förmiddagen ..Isa skulle till läkaren ..Är så mycket för den tjejen nu .Stackan .Men snart är det Iaf över o sommarlovet börjar ..Inte lång tid kvar nu . Blev lite lek med liten i väntan på Isa ..

Hon älskar att lekaden här tjejen så kommer bli så bra till Hösten nr hon får jämngamla kompisar ...

Pralinflickorna !!!!

Blev lite frukost för tjejerna .. Hahaha inte så glada tjejer här inte ..Men bara kortet ..Igentligen så var dom mycket gladare :-) ...




Sedan skulle alla i väg till sina pappor o blev bara jag o Tindra hemma ...Passade på att pyssla lite med henne ..Hon är en riktig liten pysseltej ..

Hann även med  en sväng till lekparken ..Gunga som vanligt ...
Hej va det går hahaha ...



Eftersom det är en parklek så på eftermiddagarna har dom öppet så man kan låna cyklar o allt möjligt ..Perfekt ..Även om den här nog var lite för stor för liten ..Men hon kämpade på länge med den ..Innan hon gav upp ...

17-åringen hade messar mig flera gånger om en affär som öppnat i Högdalen ..Var mycket folk där men lyckades få tag på lite fynd ändå ...Tindra var vel inte riktigt lika road som jag "skratt" ..

Mamma !!!! Nu vill jag hem :-) Täker Tindra ...

Hittade lite till Jimmie ..Nu gäller det bara att han vill ha dom nr han kommer hem nästa veckan ..Hmmm blir antagligen som vanligt ..Allt åker tillbaka "suck" ..Ungar ..Jag yckte Iaf att dom var riktigt snygga ...

Hittade även dom här T-tröjorna ..Riktigt snygga ...

Blev även lite till mig o Isa också ...Hon brukar vara lättare med kläder så hoppas hon vill ha dom när hon kommer hem ..

Själv är jag så nöjd med min väska ,,Stor , favoritfärgen och bra pris också 70 kr ..Perfekt  :-)

Tom innefodret är jätte fint ..

Även om jag skullle vilja a en dyrgripare som min absolut favoritväskor från Michel Kors ..Men jag är ju så snål så lär ju aldrig köpa någon sån ..Kanske om man någon gång tar sig över till USA ..Där ska man passa på att köpa sånt ..

Kvällen blev lugn ..Och i morgon är det helg ..Härligt !!!!





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!